Pentru a slabi, este esential sa arzi mai multe calorii decat mananci. Acum, nu trebuie sa pierdem din vedere faptul ca organismul nostru are nevoie de calorii pentru a functiona.

Prin alimente obtinem substantele nutritive (carbohidrati, proteine ​​si grasimi) pe care le transformam in energia necesara organismului nostru pentru a respira, vorbi, clipi, stranuta.

Acum, caloriile pe care le consumam, dar nu le ardem, le acumulam transformandu-ne in grasimi. Aceste depozite vor creste putin cate putin daca nu facem exercitii suplimentare si corpul foloseste aceste rezerve ca sursa de energie.

Alergatul, inotul, Yoga, patinatul sau alpinismul sunt activitati care ofera multe beneficii valoroase pentru sanatate, inclusiv controlul greutatii. Totusi, amintiti-va ca pentru a obtine si a mentine o greutate sanatoasa, impreuna cu practicarea activitatii fizice, este esential sa mancati o dieta completa si echilibrata.

Profitati de piscina

O modalitate buna de a va mentine in forma in aceste saptamani de vacanta poate fi sa faceti cateva ture in piscina apartamentuluiIntr- o ora de inot, puteti arde intre 400 si 900 de calorii, in functie de greutate.

Crossfit

Numarul de calorii arse intr-o sesiune de crossfit variaza in functie de capacitatile fizice ale fiecaruia si de intensitatea cu care o practica. Cheltuielile medii pentru o sesiune de o ora este de aproximativ 800 kcal.Avantajul este ca, datorita varietatii muschilor care sunt lucrati, atunci cand terminati sesiunea de crossfit, corpul dvs. va continua sa arda calorii.

Alergare

Alergatul este unul dintre cele mai populare exercitii pentru diferite obiective, de la arderea grasimilor la curatarea si intarirea picioarelor. Cel mai bun dintre toate, intensitatea, distanta sau timpul de antrenament pot fi stabilite de toata lumea.

Alergatul in aer liber este mai indicat, in parc sau pe plaja – puteti face si pe banda de alergat intr-o sala de sport in zilele calde, reci sau ploioase. Nu exista scuze! Este important sa va mentineti sanatatea.

Box si sporturi de lupta

Boxul este un alt dintre cele mai bune sporturi pentru a arde mai multe calorii si este, de asemenea, destul de complet. Nu trebuie sa intrati in ring pentru a va bucura de beneficiile sale. O clasa de box te va face sa transpiri mult si, in plus, sa lucrezi la flexibilitate, coordonare, echilibru si forta. Ceva similar se intampla cu sporturile de lupta.

De asemenea, exista clase de cardio precum strike, bodycombat sau taebo pentru a imita miscarile de box, dar in ritmul muzicii. Distractia si arderea caloriilor garantate.

Ciclism

Stim ca mersul pe bicicleta nu este acelasi lucru cu o cursa de spinning, dar le punem in acelasi grup, deoarece implica pedalarea. Ciclismul poate fi un mod mai mult decat distractiv de a slabi.

Mai multe alternative pentru a arde mai multe calorii

Alte optiuni sportive pentru a arde mai multe calorii? Putem adauga canotaj – se poate face in apa sau la sala, cu aparatul de canotaj – cursuri Crossfit, trekking , alpinism, patinaj, tenis si paddle tennis.

Alegeti-l pe cel care se potriveste cel mai bine gusturilor dvs. si, mai presus de toate, pe cel cu care va simtiti cel mai in ton. Puteti continua sa incercati pana cand veti gasi „sportul” ideal pentru dvs.